FRÅGOR

fick en fråga om jag säljer fjäderörhänget. Jag säljer alla smycken som finns på bloggen, även de på lookbook-bilderna. Det står artikelnummer som rubrik på lookbook-bilderna om ni är intresserade av dem. Det finns inget smycke med i bloggen som jag inte säljer.

Vad kostar frakten?
Frakten kostar 15 kronor, oavsett mängd. Det var någon som undrade vad det
kostade utanför Sverige, och då är det självklart ett annat pris.

Hur betalar man?
När du har skickat din beställning, skickar jag ett kontonummer som du betalar in på. Jag skickar varan när pengarna har kommit in!

kan man betala kontant? Det kan bli lite svårt att betala kontant så jag föredrar att betalningen sker över internet. Om det skulle uppstå några som helst problem kan vi säkert lösa det på något annat sätt. 

Gör du inga smycken till killar? Jag har gjort en del till killar men jag har inte tagit tag i att fota smyckena och lägga upp dem. Ska göra det i veckan.

Om ni har andra frågor är det bara att maila eller kommentera! [email protected]


Kommentarer
Postat av: Guzzie

Fick ju aldrig svar ang. 1401. Ville ha två, som jag nämnt tidigare, väntar. hihi

2011-05-15 @ 22:54:11
Postat av: matilda

är priset på örhängerna styckvis eller parvis?

Kram Matilda

2011-05-16 @ 21:45:41
URL: http://fromchinatosweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0